Warunki gwarancji

WSTĘP

Firma EKO-LIGHT TEAM sp. z o.o. (zwana dalej Producentem) z siedzibą przy ulicy Głównej 142 (42-200) w Częstochowie, właściciel marki Levano udziela gwarancji zgodności ze specyfikacją oraz sprawnego działania produktów tych marek podczas użytkowania zgodnie z zaleceniami opisanymi w instrukcjach obsługi.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Gwarancja udzielona jest na określony czas liczony od daty zawartej w dokumencie zakupu.

Wszelkie wady oraz uszkodzenia należy zgłosić niezwłocznie po ich wykryciu. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia należy zaprzestać użytkowania produktu, ze względu na ryzyko pogłębienia uszkodzenia lub zagrożenia zdrowiu użytkownika. Zgłoszony produkt powinien być zabezpieczony na czas rozpatrywania reklamacji zgodnie z wytycznymi serwisu, producenta bądź sprzedawcy.

Naturalne zużycie produktu powstałe w wyniku jego eksploatacji oraz starzenia się produktu (otarcia, obicia, płowienie koloru poszczególnych elementów, nieprawidłowa konserwacja, ekspozycja na światło słoneczne) nie podlega gwarancji.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, jak rozdarcia, pęknięcia powstałe z winy użytkownika lub w wyniku użytkowania niezgodnego z dokumentacją dołączoną do produktu. W przypadku elementów elektrycznych, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych kontaktem z cieczami, zbyt wysoką temperaturą otoczenia, wilgotnością lub zapyleniem, a także podłączeniem do instalacji o niewłaściwej specyfikacji lub nieudokumentowanym stanie technicznym.

W wypadku dokonania jakiejkolwiek własnoręcznej modyfikacji produktu, ingerencji w jego strukturę, mechanizm działania lub wygląd w sposób nieprzewidziany przez Producenta gwarancja traci ważność bezpowrotnie.

Serwis, Sprzedawca i Producent nie odpowiadają za szkody i straty wynikające z braku możliwości korzystania z produktu podczas realizacji naprawy gwarancyjnej.

Należy wyczyścić produkt przed przekazaniem do reklamacji. Reklamowany produkt musi być bezpiecznie zapakowany do transportu w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu.

SZCZEGÓŁY GWARANCJI

Producent udziela gwarancji na następujące elementy biurek, w podanym poniżej okresie obowiązywania:

NA OKRES 2 LAT

  • metalowy stelaż biurka;
  • elektryczne elementy stelaża biurka (jeśli biurko takie posiada);
  • blat, jego okleinę (jeśli ją posiada) oraz wszystkie pozostałe części takie jak uchwyty na słuchawki czy uchwyty na kubek, które nie są elementami powyższych.

NA OKRES 1 ROKU

  • produkty z wyłączeniem kategorii “Biurka” oraz “Stelaże”

GWARANCJA NIE OBEJMUJE

  • zużycia wynikającego z codziennej eksploatacji elementów takich jak: okleina, uchwyt na słuchawki, uchwyt na kubek, gdy nie występują wady materiałowe lub techniczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
  • modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
  • uszkodzeń powstałych przez niestosowanie do zaleceń w instrukcji obsługi;
  • uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
  • uszkodzeń połączeń i gwintów;
  • uszkodzeń mechanicznych.

KONSERWACJA I ZALECANE WARUNKI OTOCZENIA

  • biurka nie powinny stać blisko grzejnika lub podobnych źródeł ciepła;
  • blat biurka należy regularnie czyścić za pomocą zwilżonej wodą szmatki z gładkim, miękkim włosiem;
  • biurko powinno być prawidłowo wypoziomowane z pomocą podstawek u dołu stelaża

UTRATA GWARANCJI

Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają po:

  • upływie terminu gwarancji;
  • dokonaniu naprawy i/lub modyfikacji poza serwisami autoryzowanych sprzedawców i Producenta.
  • nieprzestrzeganiu zaleceń dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji
  • używaniu produktu niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma EKO-LIGHT TEAM, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika).

Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy. Do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego potrzebny jest dowód zakupu: paragon, faktura lub numer zamówienia w sklepie.

Reklamacje zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami i ograniczeniami.

Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Koszyk0

Koszyk